facebook_pixel

VEELGESTELDE VRAGEN
Op welke manieren kan ik betalen?

Op dit moment is het mogelijk om op de volgende manieren te betalen.

1. iDeal
2. Directe Bankoverschrijving
3. Mastercard
4. Visa
5. Maestro
6. Paypal
7. Achteraf betalen
8. Mr. Cash (België)

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij ons is zeer eenvoudig, we hebben bewust het bestel- en betaalproces zo kort mogelijk gehouden.

U klikt op de button “Ontwerp & Bestel” onder een product op een categoriepagina, waarna de designapplicatie zich laadt. In de designapplicatie klikt u op de voorbeeldtekst. Voer uw tekst in. Als u klaar bent met personaliseren klikt u op “In Winkelmand”. Ga naar uw winkelmand en rond uw bestelling verder af.

Ik wil graag een logo op mijn kentekenplaathouder, kan dit?

Wij kunnen een logo onder voorbehoud in gescheiden kleuren plaatsen. Hiervoor geldt geen meerprijs. In het offerteformulier kunt u uw wensen kenbaar maken en uw logo uploaden.

Zijn de prijzen zoals vermeld op de website inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die vermeld staan op de website zijn inclusief BTW .

Is de wet ‘Koop op afstand’ (herroepingsrecht) van toepassing op kentekenplaathouders?

Nee, de wet koop op afstand (herroepingsrecht) is niet van toepassing op kentekenplaathouders. Dit komt omdat een kentekenplaathouder een uniek, gepersonaliseerd product is welke we specifiek voor u maken.

Bent u echter niet tevreden met uw kentekenplaathouder, neem dan zeker contact met ons op. Ons doel is om iedere kentekenplaathouder naar volle tevredenheid van de klant te produceren. Eventuele problemen en/of gebreken lossen we daarom uiteraard graag voor u op.

Wat is de levertijd van de producten?

Alle bestellingen voor kentekenplaathouders tot 20 stuks die voor 15.00 uur geplaatst zijn (en betaald zijn via ideal, creditcard, paypal of achterafbetalen) versturen wij dezelfde dag nog. Bij grote aantallen kan er een extra dag bij komen. In alle overige gevallen zal uw bestelling uiterlijk binnen twee werkdagen na ontvangst van uw betaling worden verstuurd.

Hoe moet ik mijn kentekenplaathouder bevestigen ?

Op de productpagina’s staat een duidelijke handleiding.

Ik ben niet tevreden met mijn kentekenplaathouder, hoe kunnen we dit oplossen?

Het kan altijd voorkomen dat u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met het door ons gemaakte kentekenplaathouders. Wij vinden dit uiteraard zeer vervelend om te horen. Wij gaan er dan alles aan doen om er voor te zorgen dat u toch een kentekenplaathouder krijgt welke voldoet aan al uw verwachtingen.

Zodra u uw klacht kenbaar heeft gemaakt bij ons, zullen wij zo snel mogelijk (doch uiterlijk binnen 5 werkdagen) voor een oplossing zorgen.

Heeft u een andere vraag, we staan u uiteraard graag te woord!